vrijdag 14 oktober 2016

LAATSTE BERICHT OP DIT BLOG

Ik weet niet hoe en waarom, maar het is bijna onmogelijk geworden om op mijn blog in te loggen. Daarom ben ik een nieuw blog begonnen: http://chriss-cross-textile-art.blogspot.nl/

Natuurlijk is iedereen weer van harte uitgenodigd om mee te lezen. Het oude blog zal ik niet verwijderen, want dat is altijd leuk als naslagwerk!

Ook ben ik te vinden op Facebook: https://www.facebook.com/Chriss-Cross-Textile-Art-446700205398094/. Als je het leuk vindt, like dan mijn pagina!



2 opmerkingen:

damisaloanfunds zei

Heeft u een dringende lening nodig voor een bedrijf of om rekeningen te betalen tegen 2% rente? Wij bieden persoonlijke lening, onroerendgoedlening, zakelijke lening en

anderen aan potentiële individuen, bedrijven, samenwerkende instanties en organisaties. Ongeacht uw credits-score variërend van $ 15000

dollars tot $ 200.000.000,00 looptijd van 1 tot 10 jaar Het kan tot 12 uur duren na het aanvragen van een lening om contact op te nemen Elke

geïnteresseerde persoon moet contact met ons opnemen met de onderstaande informatie. E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Vertel: of whatsApp +2349019010998

Naam:__________ Achternaam:_________ Leeftijd:__________ Geslacht:__________ Adres:____________ Land:_________ BURGERLIJKE STATUS:__________

BEROEP:__________ MAANDINKOMEN:__________ Mobiel nummer:__________ NODIG LENINGBEDRAG:__________ Leningbedrag

Nodig:__________ Duur van de lening:__________ Doel van de lening:__________ E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Tell\WhatsApp: +2349019010998

Mussen zei

Hallo bent u op zoek naar een lening voor schuldconsolidatie, ongedekte leningen, zakelijke leningen, hypothecaire leningen, autoleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, risicokapitaal, enz! Ik ben een particuliere kredietverstrekker, ik verstrek leningen aan bedrijven en particulieren met een lage en redelijke rente van 2%. E-mail naar: christywalton355@gmail.com