woensdag 4 september 2013

MINI WORKSHOPS BIJ ZIJDELINGS

Vandaag naar twee mini workshops geweest bij Zijdelings in Tilburg. Beiden verzorgd door Cherilyn Martin.

Allereerst het werken met roestpoeder op papier en stof. Ik had nog wat thermofaxschermen laten maken, die ik direct getest heb.


Daarna papiercollages maken met Encaustic Wax. Omdat de aanschaf van alle middelen behoorlijk in de papieren loopt, zou ik daar zelf niet zo gauw aan beginnen, maar nu stond alles klaar voor gebruik en was het heel leuk om te doen.




 Ik heb wat gekleurde servetjes gebruikt als onderlaag en daar allerlei plaatjes en zelfs bloemblaadjes opgeplakt met was. Nu kan ik ze thuis nog wat oppimpen en klaar is Kees... ûhh, ik dus!

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuke workshop! Ik volgde hem al eens eerder bij Cherilyn. Je hebt mooie screens laten maken, komt uitstekend uit, met roestpoeder. Nu lekker thuis aan de slag.

Joke Hardenbol zei

Ik zag op facebook al de foto's van Karina. Ik heb de workshop encaustic ook eens gedaan bij Cherilyn, maar toen moesten we alles wat we gebruikten kopen. Ook b.v. de brander die je vervolgens nooit meer gebruikt omdat een heatgun veel handiger is. Dat loopt inderdaad zwaar in de papieren.
Leuke resultaten.

els zei

Ziet er mooi uit. Ik vind vooral je prints met roestpoeder prachtig. Ben benieuwd wat we daar nog meer van terug gaan zien.

els

els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
christina zei

Je hebt prachtige dingen gemaakt. En weer wat gelerd natuurlijk