zaterdag 31 augustus 2013

DOOSJES, FIBERMAIL, ATC'S EN EEN BOEKJE

Voor de zomervakantie heb ik nog wat dingetjes gemaakt, maar nog niet geshowd op mijn blog.

Allereerst drie bonbonboxen, waarvan de onderste alweer verkocht is.




Dan een fibermailruil met het thema: water. De linkerkaart kreeg ik van Trees en de rechterkaart maakte ik voor Marijke.


Voor een ATC-ruil bij onze fibermailgroep maakte ik deze ATC's. Ben heel benieuwd welke ik terug krijg...


En ik ben ook lid van Doezz, maar heb tot nu toe weinig tijd gehad om daar iets voor te doen. Er lag nog wat geschept papier en dat heb ik op stukjes fleece genaaid en gevormd tot een boekje.



Maar het is totaal niet naar mijn zin (te saai), dus moet er nog wat veranderd/toegevoegd worden, voordat het geschikt is voor Doezz...

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk berichtje jij ook bij Doezz! Ik vind het toch een aardig begin,je boekje misschien nog wat tekstjes toevoegen?
En altijd fijn als je iets kunt verkopen. Mooie doosjes.
En zo'n Atc van je wil ik wel graag krijgen. Afwachten dus!

els zei

Wat een mooie doosjes maak je toch. Kan me voorstellen dat die verkopen.
Verder ben je ook lekker productief geweest.
Mooi hoor die ATC's.

Joke Hardenbol zei

Je hoeft niet te wachten tot het klaar is om het op Doezz te zetten. We willen ook graag het werk in wording zien.