dinsdag 1 januari 2013

DE DOELEN VAN 2012 en 2013

Ik had mezelf aan 't begin van 2012 een aantal doelen gesteld en heb het lijstje nog 'ns bekeken om te zien wat er van terecht gekomen is...


De Bloemen en sterrrenquilt voor mijn moeder is bijna klaar: nog twee sterren maken, dan in elkaar zetten en quilten. De twee linkerblokjes heb ik afgekeken van Nadia!
Dan heb ik 12 maandquiltjes gemaakt en 8 Album Amicorums. Mijn Print & Piece tas is klaar, evenals de kussenhoesjes met bladeren. En ook nog de quilt van de vier gezusters, die sinds kort in de kamer hangt.

Aan de Klosjesquilt en de Tulpenquilt (masterclass van Kees vd Wetering) heb ik afgelopen jaar weinig gedaan. Dus die moeten echt afgewerkt worden in 2013. Maar er liggen voor komend jaar alweer genoeg ideeen voor nieuwe quilts. En natuurlijk moet er dit jaar ook geverfd worden (mijn shibori-boek is nog niet helemaal uitgeprobeerd)!

In mei staat er een workshop van Katie Pasquini Masopust op de planning en in juni een kunstmarkt in Alphen. Ik heb er zin in...!

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Veel succes,met al je projecten!

Dea zei

Je hebt aardig wat gedaan in 2012 en allerlei leuks in het verschiet voor 2013! Leuk dat je ook naar Katie PM gaat, dan ontmoeten we elkaar daar.

els zei

Leuk om zo op een rijtje te zien wat je hebt gedaan in 2012. Ik heb me ook opgegeven voor de workshop van Katie P. Ik verheug me erop om iedereen nu eens in levende lijve te ontmoeten.